close




这首《She's Gone 她走了》是Steelheart乐队经典的金属柔情作品,
整首歌用钢琴作背景,突出主唱的尖嗓子,吉他音墙在高潮处轰然爆烈,伴
随主唱Michael Matijevic撕心裂肺地声音,让这首爱情的悲歌表现的绝美
而又悲情。流畅的旋律,震悍的高嗓,凄凉的心,只为那逝去不返的爱恋,
伤感之情,真情之极!主唱的尖嗓子在情感的融合中,几乎在用生命呼喊,
就如歌中所唱“亲爱的,救救我吧,我的心是属于你的哦,她走了,我发现
真的无法再继续活去”。这份难以割舍的情怀,我相信朋友们听了肯定感动。


我们中国的乐迷对这支乐队的了解不是很多,但在很早一些的国内盗版流行
金属合辑中就收录过他们的那首《SHE’S GONE》,网上也有很多对这首歌
的评论,有兴趣的朋友不防去搜一下他们的歌曲,相信你会喜欢的。97年,
中国的打口市场曾出现过很多STEELHEART的首张专辑,而且售价都十分低廉
.是你值得收藏的一支好乐队.




-= She's Gone=-

She’s gone,
Out of my life.
I was wrong,
I’m to blame,
I was so untrue.
I can’t live without her love.
她走了
远离我的生活
我错了
我罪该如此
我如此恍惚
没有她的爱我无法过活

In my life
There’s just an empty space.
All my dreams are lost,
I’m wasting away.
Forgive me, girl.
在我生命中
在有限的空间里
所有的梦都已湮没
我日渐消瘦
宽恕我吧,女孩

Lady, won’t you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I’ve done to you.
Lady, oh, lady.
lady,不想拯救我吗
我的心属于您
lady,你能原谅我吗
为你我愿付出一切
lady,噢,lady

She’s gone,
Out of my life.
Oh, she’s gone.
I find it so hard to go on.
I really miss that girl, my love.
她走了
从我生命中消失
噢,她走了
我想我很难继续
我真正地想念那个女孩, 我的爱

Come back into my arms.
I’m so alone,
I’m begging you,
I’m down on my knees.
Forgive me, girl.
回来入我臂弯
我如此孤单
我乞求您
我跪下我的膝盖
原谅我,女孩

Lady, won’t you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I’ve done to you.
Lady, oh, lady.
不想拯救我吗
我的心属于您
lady,你能原谅我吗
为你我愿付出一切
lady,噢,lady

Lady, won’t you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I’ve done to you.
Lady, oh, lady.
不想拯救我吗
我的心属于您
lady,你能原谅我吗
为你我愿付出一切
lady,噢,lady

Lady, won’t you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I’ve done to you.
Lady, oh, lady.
不想拯救我吗
我的心属于您
lady,你能原谅我吗
为你我愿付出一切
lady,噢,lady

arrow
arrow
    全站熱搜

    lioli0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()